maanantai 16. maaliskuuta 2015

NOT AN INCH MORE ROOM TO SELF-DESTRUCT

kröhöhöhmhöhö kill la kill on mun elämä nykyään :DDDddd

H E I S S A N 

Huhhuh, siitä on aika kauan ku viimeks postasin... Täs on nyt ollu kaikenlaista, yheishaku, kaikenmaailman kouluprojeksteja ja muuten vaan innostuksen puute. Oon kyl jotain kuvaillu sillee sekalaisesti ja näin.

Muuten sitte vielä; mä lopetan mun tarinan seuraavista syistä:
1. ei ole kiinnostusta jatkaa
2. Adagio ei näytä oikeen samalta enää (lisää myöhemmin!)
3. se oli suurinpiirtein vaan mun kahen nuken ympärille sijottuva, enkä jaksanu sitä
4. saatan ehkä alottaa uuden tarinan :>

anteeks nyt kaikille jotka oikeesti seuras sitä >.< gomenasai jättemycket

MUTTA! Mulla on jotain kuvia mitä vois heittää tähän postaukseen joten pidemmittä puheitta, olkaapa hyvvööt:

yks kuva Tabesta teetuokiolla keskellä korpea :>

 Aman ihana pastellipallero <33 NOI KORVAT HÄRREGUD

 Zelf <3 

Puin Hazelin tollee tosi kawaiisti ja sit tajusin et se sopii hyvin mun hyllyyn 

And lastly....

 Arvatkaa kuka?



Ex-demonipallerohan se siinä !!


 En tiiä pidänkö ton peruukin sillä vai en, tai vaihanko vielä ton punasen silmän siniseen, mutta pääasiahan on että Adagiosta on tullut ihminen ainakin melkein c:



Siinä kaikki, toivottavasti ette vihaa mua heheh

H E I P P A ~


1 kommentti: