keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

♡ HELLO ♡

Moi ! Mä olen siis Peachu, tervetuloa nukkeblogiini! Oon harrastanu nukkeilua noin 2 vuotta, mutta pidin nyt n. vuoden tauon, ja nyt aloitan nukkeilun taas ! :)
 Mulla on juuri nyt 3 nukkea, Tabetai [Dal Joujou], Marisa [Pullip Prupate] ja Lulu [Byul Eris], lisäksi kesällä ois hankinnassa Isul Mao. 
Nukeillani on nyt kaikilla pikkune kriisi, ja ne on aikalailla palasina mun kaapissa, joten vielä en voi laittaa kuvia :( mutta joskus kesän jälkeen kun saan rahaa ja saan kaikille tarvittavat jutut, ni alkaa kuvia tulla! 
Muttajuu, voisin kertoa hieman itestäni ~

Eli siis nimi oli Peachu, oon 14 vuotias ja asun etelä-suomessa. Tykkään kaikesta suloisesta ja pastellisesta, ja oon myös jonkin verran otaku ^^' Tykkään valokuvata, ja editoida videoita ja kuvia sunmuita... Rakastan Puella Magi Madoka Magica-nimistä sarjaa *Q* Ja luonteeltani olen awkward ja tosi kovaääninen ^^' 

Siinä oli nyt jotain, tiedän tää on tylsä eka postaus, mut toivottavasti tulee paljon lukijoita ja sillee xP


Heippahei ~ 


Peachu 

2 kommenttia:

  1. Jes, ihanaa saada lisää nukkeilijoita samasta kaupungista ^^!
    Ja mä tosiaan oon Laura :)
    Ois ihanaa saada viel lukijapalkki, ku en pysty tuolta bloggerin hallintapaneelin kautta liittyy ku mull on joku bugi yhyh > n <


    Sitten mainostan tän viikon Lauantaina pidettävää Porvoon miitti :3

    http://fi.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=6497447#page1

    Tuu ihmees jos ehit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu siis, tulisin, jos ois nuket kunnos :( Kaikilta puuttuu obitsut ja parilta peruukit ja nfklncdksnfledm xD ja juu, en tiedä saako enää lukijapalkkii ku nyt on joku hiton google+ juttu ja emmätiiä yhyy ; _ ;

      Poista