lauantai 27. joulukuuta 2014

flickroksennus





heipsun
joulu tuli ja meni kuin hupsista vaan ~ oli kyllä mukavaa ^^ 
mulla ei nyt oikeen oo mitään mitä postata joten laitan tänne vaan kuvia mitä oon laittanu flickriin nyt tässä lähiaikoina :-----3

2faced


Red & White


Riding with a trolley 

Harmony



nukkeprofiilien lukijat ootte varmaan huomannu että tää pallero ei oo enää Lulu vaan Hazel

Lotte
tällä kuvalla on jo yli 5000 näyttökertaa flickrissä wtf


Hehehehe juu.
Adagio on atm pelkkä pää, koska Lotte varasti Adan obitsun kun tein pieniä eksperimenttejä ja vahingossa tuhosin Lotten kaulatapin hyvä minä.
Mutta joo, pientä mainostusta, alotan vihdoinkin draamatarinan! 

uuuhh yeaah miten kaunis köh

Piiiiiiiiiitkän mietinnän ja suunnittelun jälkeen oon saanu kasaan pari episodia, joten toivottavasti tää nyt toimii ^^' 
Pääosissa on Lotte ja Adagio, ja oon aika innoissani tän alottamisesta, kunhan saatais toi yks kasaan
u - u
Mutta joo
Ensikertaan ~



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti