tiistai 13. toukokuuta 2014

that would be funny if it weren't so sad

Heissulivei ~ 

Olin mun kaverilla sunnuntaina Lulu mukanani, ja räpsin neidistä vähän kuvia taas :---3 
pssst: lopussa on yllätys!





suosiggini c------: rakastan kuinka kuvauksellinen Lulu on 

 ylivalottunu, mutta laitan silti >w<




SITTEN SE YLLÄTYS!!















































 woopwoop mikäs se tämä on?




elikkäs, saanen esitellä, Lotte ! Kaverini lopetti nukkeilun joten pakkohan tuo neiti oli ostaa, ja sanikin sen vielä varsin halpaan hintaan > 3 < Oon muutenkin himonnu Mikua jo vuodesta kakku ja kirsikka x3 neiti saapi pärjätä varaperuukilla kesään asti, kunnes saa oikean oman peruukkinsa, mutta pidän sen värin ja mallin vielä salassa >3

 lähikuvaa meikistä, ah ~




järkytyin kuinka hyvälaatusia kuvia mun kameralla saa OnO

sori nyt taas tämmöne typerä pikkupostaus, kesällä tulee sitte parempia ku saan kaikki neidit kuntoon ! u______u

Siihen asti ~

Peachu

3 kommenttia:

  1. Wow, apua suloisia kuvia ;3
    Miku on tosi lutuinen, ja näyttää tosi hyvä kuntoiseltakin ja kaikkea ; 3 ;
    Lisää kuvia Mikusta pian ää ;3

    + Laitoin sulle täst Facec vistii mut kännykkä ei kai lähettäny sitä tai jtn. :c
    Mutta Perjantaina (16.5) järkätää Taidetehtaalla Manga/Anime "bileet" (Klo; 18-22), täll hetkel on jo 6 nukkeilijaa tulossa, ja no, ainankin mut nyt tunnistat siel jos tuut :---DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, mä vastasinki sulle siihe viestiin : DD katotaa ny oonko tulossa, saatan tuoda Lulun mukanani, jos tehtäis semmone miitti-tyyppinen? :3

      Poista
    2. Jaah, varmaankin taas näitä mun ja kännykkäni välisiä murheita, yhh se sun viestis tulee varmaan kesäkuussa perille :---DD
      Muttamutta, toivottavasti pääsisit ja kuulostaa kivalta :3

      Poista